#27

9:27

Som opäť o rok staršia. Priznám sa, nikdy som svoje narodeniny veľmi neoslavovala. Žiadna torta, žiadny žúr. Bohate mi stačí, keď si moji najbližší ľudia spomenú. Tento rok samozrejme nie je vínimkou. Ráno som vstala, šla do práce, bola tam až príliš dlho, šla domov, zabehala si a pri filme zaspala. A aj napriek tomu, že som ten deň bol rovnaký ako ostatné v tom týždni, bol super. V poslednej dobe si začínam uvedomovať, že som asi najšťastnejšia v mojom živote a rozhodla som sa, že napíšem zoznam vecí, ktoré ma robia šťastnou.

  1. Som spokojná so svojím telom – po dlhej dobe môžem s radosťou povedať, že som spokojná so svojím telom a rada sa na seba pozriem do zrkadla.
  2. Mám životného partnera – mám muža, ktorého ľúbim a môžem sa naňho spoľahnúť a myslím, že aj on na mňa.
  3. Som nezávislá – Už nebývam s rodičmi. Je to smutné, ale s rodičmi sa omnoho ľahšie vychádza, keď s nimi nebývate. Mne to za posledný rok ušetrilo množstvo nervov. Úžasné je aj to, že mám dostatok peňazí a môžem si kúpiť čo chcem, kedy chcem a koľko toho chcem. (aj keby to malo byť 200kg bonbónov)
  4. Netrápi ma, čo si o mne ľudia myslia – Niekedy ma trápilo, čo mám na sebe, ako vyzerám, čo si o mne ľudia pomyslia keď... Ale keď je človek spokojný s tým kto je, prestane mu záležať na názoroch tipu „to čo máš na sebe?!“ ... alebo „začni sa viac malovať“ ... alebo „fuj aký faldík máš na bruchu“ ... Do tohto štádia by som odporúčala dospieť každému. Budete mať krásny život.
  5. Teším sa na nové výzvy – posledná vec, ktorá ma robí šťastnou v mojich 27 rokoch sú nové výzvy. Teším sa na manželstvo, rodičovstvo, nové pracovné príležitosti a som zvedavá kam ma život zavedie.
majte pekný deň :)
H.

You Might Also Like

4 komentárov

  1. Krásně napsané, mám to podobně, takových věcí by si měli vážit všichni, i když nejsou dokonalí :) Dodatečně všechno nejlepší k narozeninám :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Narodeniny som ani ja nikdy neoslavovala :D A teraz v sobotu ma čakajú ďalšie.. :D :D Dodatočne ti prajem všetko najlepšie k narodeninám, a veľa šťastia a úspechov :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) a aj tebe predčasne všetko najlepšie! :)

      Odstrániť

STAY STRONG

STAY STRONG