4 tipy na rýchlu, zdravú a ľahkú večeru

15:19

Večera pre mňa býva vždy problem. Teda hlavne tá čast, kedy treba rýchlo vymyslieť čo uvarím. Býva to väčšinou keď prídem domov z práce a som hladná ako vlk. Bola by som v tedy schopná zjesť čokoľvek a práve preto musím vedieť pripraviť rýchlu a zdravú alternative skôr než by som sa pustila do vyjedania špajze. Dnes sa chcem s vami podeliť o pár mojich tipov a snáď niekoho z vás aj inšpirujem.



Zeleninu na pare som ako dieťa neznášala, lebo mi pripadala bez chuti. Teraz sa jej nedokážem nabažiť. Hlavne karfiól! Každý druh zeleniny má inú chuť a kombinácií sa dá vytvoriť neuveriteľné množstvo. Mrkvu, kaleráb, karfiól či cviklu by v chladničke mal mať snáď každý a pripraviť ju na pare zvládne aj male dieťa. Navyše to trvá len pár minút. Zdravá a rýchla večera ako má byť!


Kuracie prsia sú klasika, ktorá u mňa nikdy nechýba. Po každé chutia inak a dajú sa kombinovať snáď so všetkým. Zvykla som si nerobiť k nim klasickú prílohu ako je ryža alebo zemiaky. Omnoho lepšou alternatívou je kombinovať ich len so zeleninou, aby váš organizmus netrávil až do rána. Jedinou malou nevýhodou, aspoň v mojom prípade, je že sa na môj vkus trošku dlhšie pripravujú v porovnaní s inými možnosťami. 

Tofu je super alternativa k mäsu. Je hotové prakticky hneď. Stačí ho napríklad opiecť na panvici z oboch strán, pridať zeleninu, prípadne syr a večera je hotová. Ďalšou mojou alternatívou je tuniak. Toho ani piecť nemusím. ;)

Zelenina, zelenina, zelenina. Keď doma nič iné nie je, alebo nápady neprichádzajú, zelenina je vždy a mozzarella v mojom prípade tiež.


Extrémne rýchla, zdravá a ľahká večera. Tieto tri podmienky musí spĺňať moja večera, hlavne v pracovný deň. Rýchla, aby príprava nepresiahla 15 minút. Zdravá, aby obsahovala veľa vitamínov a proteínov a málo sacharidov. Ľahká, aby som ju netrávila až do rána a nemusela sa dlho premáhať ísť ešte cvičiť.


A čo zvyknete večerať Vy? :)





You Might Also Like

4 komentárov

  1. Určite si ma inšpirovala! :) A to najmä pripomenutím prípravy zeleniny na pare. Ani neviem kedy naposledy som ju jedla! Ja väčšinou jem kuracie prsia a zeleninu. Prsia mám pripravené vždy na niekoľko dní vopred tak ich zohrejem v mikrovlnke :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem za komentár :) S tými prsiami to je vždy také riskantné. Niekedy zvyknú mať takú pachuť, keď sú pár dní v chladničke. :)

      Odstrániť
  2. mňam mňam, to su tiež také moje klasiky, hlavne mozarela a zelenina, akurát ja jedávam vyše surovej zeleniny ako tej dusenej. A pripomínaš mi, že tofu som dlho nemala :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já osobně na véču "zdravou" miluji mozzarelu s rajčaty :).

    LenaČerge

    OdpovedaťOdstrániť

STAY STRONG

STAY STRONG