4 tipy ako na internete nájsť motiváciu k cvičeniu

20:34

Internet je dobrý sluha, ale zlý pán. Preto Vám dnes ukážem spôsoby, akými mením zabitý čas na internete na cestu, akou sa možno namotivovať k cvičeniu. Sú to všetko triky, ktoré používam skoro každý deň, keď potrebujem samú seba trochu postrčiť aby som zdvihla zadok z gauča.



1. Sledujte, odoberajte a zapájajte sa

Blogy. Blogy sú skvelým zdrojom motivácie, lebo v nich nájdete triky, ktoré majú blogeri odskúšané na vlastnej koži. Ja sledujem hlavne slovenských a českých fit blogerov, pretože mi prídu "bližší" v porovnaní s napr. američanmi, vedia mi poradiť produkty, ktoré sa dajú zohnať v našich zemepisných šírkach a tiež píšu o miestach, ktoré môžem navštíviť a pritom neminúť na letenky celú výplatu.
Ak si nájdete svojich favoritov, nezabudnite odoberať aj ich instagramové a facebookovské skupiny, kde vás budú denne zásobovať motivačnými príspevkami. Niektorí z nich dokonca vytvárajú fitness výzvy, do ktorých sa môžete zapojiť a porovnávať svoje výsledky s ostatnými účastníkmi a blogerom samotným. Mojimi obľúbencami sú napríklad:
http://www.blogbyp.cz/
- http://fitfab.cz/
http://fitblogies.blogspot.sk/
http://lifestyle-by-mag.blogspot.sk/

2. Odoberajte Youtube kanály

Youtube kanály a videá sú ďalšou formou blogov. Nájdite si cvičebný kanál, ktorý vám bude vyhovovať, dajte odber a vždy keď sa vyberiete na youtube vyskočí na vás nové video s cvičením - ideálny motivátor! Ja keď sa chcem prinútiť ísť cvičiť, pustím si video, kde ľudia cvičia a keď vidím ako makajú, jednoducho musím aj ja. Youtube je aj skvelá vec na učenie sa nových vecí, ako napríklad stojka alebo ako sa dopracovať k prvému zhybu.
Ja mám v odberoch hlavne týchto:
- befit - Jillian Michaels
- blogilates
- zuzka light
-Zuzana fitness - slovenská youtuberka


3. Sťahujte aplikácie

Neviem ako vy, ale ja telefón držím v ruke skoro celý deň a pri každom zapípaní sa naňho pozriem. Z tohto "zlozvyku" sa dá spraviť motivačný prvok tiež! Posťahujte si fitness aplikácie, ktoré vám budú posielať upozornenia počas dňa. Týmto spôsobom vás telefón dokáže upozorniť, že je čas na cvičenie, tiež aby ste viac pili alebo prekonali svoj včerajší počet krokov. Množstvo aplikácií ponúka aj hotové cvičebné série alebo jógové zostavy.
Aplikácie, ktoré nesmú chýbať v mojom telefóne:
- pacer - jednoduchá aplikácia v ktorej si viete vytvoriť vlastné intervaly
- today- kalendár v ktorom si denne "odškrtávate" svoje plánované aktivity.
- runtastic - jedna z mnohých bežeckých aplikácií.

4. Buďte sociálny

Nakoniec štvrtý trik, ktorý sa mne osvedčil najviac. Nehanbite sa byť aktívny na sociálnych sieťach a chváľte sa svojim priateľom. Možno niektorí budú mať hlúpe pripomienky zo začiatku, ale verte mi, ich to prejde a stanú sa z nich vaši najväčší fanúšikovia. Hlavne na začiatku sa mi osvedčilo po každom cvičení zavesiť na instagram instastory, kde som sa pochválila ďalším odcvičeným dňom. Bol to pre mňa taký malý "check" a neskôr ma začali kolegovia a priatelia povzbudzovať a pri osobnom stretnutí si začali všímať moje výsledky. Nehovoriac o tom, že si začali pýtať návod ako to dosiahnuť.

Budem rada, ak aj mne a môjmu blogu dáte odber a ja vás budem denne zásobovať motivačnými článkami a príspevkami na sociálnych sieťach. Nájdete ma aj na instagrame - https://www.instagram.com/helkabe/

H.

You Might Also Like

17 komentárov

  1. Krásny a nápomocný článok, vďaka za motiváciu! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, som rada že sa článok páčil :)

      Odstrániť
  2. Motivácia je teda naozaj dôležitá, mne dosť pomáhajú obrázky a nové aplikácie :) xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. oo áno neskutočné množstvo obrázkov na instagrame :) bezodná studnica motivácie!

      Odstrániť
  3. super článok, ja sa asi najviac motivujem na youtube ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. och to je článok plný inšpirácie, paráda, pre mňa ako stvorené :) momentálne bojujem s Jillian :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) som rada že sa páči a držím palce s Jillian! :)

      Odstrániť
  5. Ja mám rada youtube videá, vždy ma nakopnú. :)

    Rebelliouslily

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jednu cvičiacu aplikáciu v mobile aj mám a je fakt veľmi dobrá 😊

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Stršně moc děkuji za zmínení...at se daří:)!
    M.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Já sleduji hlavně Be Fit na You Tube :-) Ale teď po porodu je to fuška :-D ale jde to :-)

    OdpovedaťOdstrániť

STAY STRONG

STAY STRONG