fitlife

ČAJ

10:47

V poslednej dobe si dosť ulietavam na čajoch. Doma, v práci, v krčme miesto piva, ráno, na obed, večer. Proste čaj sa hodí vždy. Snažím sa svoj príjem cukru dostať na minimum a preto si vyberám jedlá a nápoje, ktoré sú prirodzene sladké bez toho aby mi tam ten cukor chýbal. Ovocné čaje sa mi bez pridania cukru zdajú príšerne kyselé a preto mám najradšej bilinkové čaje, prípadne dobrú kombináciu biliniek a ovocia. Najčastejšie kupujem čaje Mistrál - mám doma úplne všetky a všetky sú super. Sú vinimočné svojimi zaujímavými kombináciami, ako napríklad brusnica, malina a baza čierna, ktoré ma vedia vždy príjemne prekvapiť.
V práci mám k dispozícií všetky možné príchute čajov značky pickwick. Denne ich vypijem hneď niekoľko, ale momentálne mi zachutila kombinácia mango, limetka a zázvor.

Odkedy nebývam s rodičmi môj pitný režim sa podstatne zmenil. Balené minerálky nahradili čaje a obyčajná voda z vodovodu. Každý deň keď prídeme s drahým z práce, spravíme si do velkého džbánu čaj a večer pri serialoch sŕkame. Pomocou večerného čaju bojujem aj proti prejedaniu sa všeliakých nezdravých arašidov a čipsov a iných spoločníkov k telke, pretože som zistila, že k čaju sa arašidy nehodia. :)
A aké sú vaše najobľúbenejšie čaje?
Follow my blog with Bloglovin

recepty

Tip na zdravé raňajky: ovsené lievance

10:33

Dnes by som sa s vami chcela podeliť o recept na zdravú alternatívu lievancov. Recept je veľmi jednoduchý a rýchly, takže je ideálny pre ľudí, ktorí neradi trávia čas v kuchyni :) 

Budeme potrebovať:
- ovsené vločky
- mlieko - najlepšie rastlinné. Ja som použila ryžové
- banány - čím zrelšie banány použijeme, tým budú lievance sladšie
- môžme pridať aj chia semienka, orechy, škoricu a vlastne čokoľvek čo máme práve po ruke 
Naschvál nepíšem množstvá, pretože všetko záleží od toho koľko banánov máme a pri mixovaní podľa potreby pridávame jednotlivé ingrediencie.

food diary

What I eat in a day #1

16:40

Na mojom stravovaní makám už veľmi dlho. Stále sa učím nové veci o výžive a snažím sa to aplikovať do svojho každodenného života. Za deň sa snažím jest 5 krát, aj keď nie vždy sa ubránim zobnutiu aj niečoho ďalšieho počas dňa.
Každý deň začínam pohárom vody a cez deň sa snažím vypiť aspoň 2 litre. Môj dnešný jedálniček vyzeral takto:

1. raňajky - jogurt s ovsenými vločkami, chia semienkami a ovocím. Takéto raňajky jedávam už asi rok a ešte ma neomrzeli. Som lenivá rozmýšlať nad novými vecami a toto viem, že vždy doma mám.

fitlife

Moje must have na cvičenie doma

8:41


Cvičiť doma je náročné. Chce to veľkú dávku motivácie a premáhania sa, aby sa do toho človek dokopal. A práve preto je potrebné, aby som mala veci na cvičenie, ktoré mám rada. Moje must have veci na domáce cvičenie sú:
1. Pohodlné legíny - Legín nie je nikdy dosť! Čím farebnejšie, tým krajšie, ale ani čierna klasika nie je od veci. Keď mi dochádza motivácia prečo cvičiť, kúpim si nové legíny a hneď si ich musím obliecť a vyskúšať. So správnymi legínami je úspech zaručený :)
  ja som tieto kúpila na answear.sk.

2. Kvalitná karimatka - Kvalitná karimatka je základ. Do nedávna som cvičila na obyčajnej karimatke a pri cvičení sa stále hýbala, krčila a pri skákaní som spolu s ňou pochodovala po celej miestnosti. Rozhodla som sa teda zainvestovať a kúpila som si karimatku určenú na jógu. Bola to láska na prvý pohľad a musím povedať že stojí za tie peniaze. Našla som ju v Decathlone.

3. gumy na cvičenie - K týmto gumám som sa síce dostala úplne náhodne, tak že mali akciu v lidli, ale neviem si vynachváliť. Malú gumu používam pri cvikoch na zadok, ktorý mi po chvíli cvičenia horí a dlhé gumy používam pri strečingu na nohy. Plánujem s nimi trénovať aj na hrazde, aby som sa naučila robiť zhyby, čo je jeden z mojich cieľov na najbližšie mesiace.

4. činky - činky sú klasika. Jullian Michaels ich má, teda musím ich mať aj ja. Okrem toho ich používam pri cvičení na ruky a ramená. Tieto cviky sú pre mňa dôležité aj z toho dôvodu, že mám sedavé zamestnanie a moja šija a ramená potrebujú viac pohybu. A kedže moje činky sú krásne zelené, cvičím s nimi rada :) 
Pa.

fitlife

#day 22

13:38

Ahojte!
Tak a je to zvyk! Prvých 21 dní som prežila a už by to mohlo byť len lahšie.
Váha: 50,5 kg , teda -2kg

Cvičila som naozaj poctivo každý deň, podľa Zuzky Light. Knižku nájdete tu.
Jej cvičenie je založené na HIIT, ktoré je ale trošku modifikované. Každý deň je v knižke daných 4-6 cvičení, ktoré treba cvičiť 15 minút dokola. Je to síce len 15 minút, ale napriek tomu po odcvičení zo mňa tečie a trasie sa mi celé telo. JUCH!
Po 21 dňoch vidím zmeny hlavne na rukách sa mi opäť objavili bicepsy! :D a tiež brucho mi trošku splaslo.

STAY STRONG

STAY STRONG